[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja - istina o pilot projektu!!!

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 08:06:16 +0200

Zadovoljan sam novim modelom.Zašto?
1.Ne ovisimo više o broju pacijenata u skrbi već o dijapazonu svog rada.
2.Dobro je što možemo bilježiti sve što radimo.Tek sada se vidi kolika je
širina našeg posla i kojim vještinama baratamo.Sada možemo i "inozemcima"
napraviti,zabilježiti i nplatiti i nešto više od samih pregleda.To ide
vanlimitno.Iako osobno nemam toga puno ali vele mi kolege u pograničnim i
turističkim područjima da je to dobar izvor prihoda.
3.Rad u preventivi me veseli.Iako sam i do sada ulagao dosta truda u tom
segmentu,sada to mogu i prikazati i naplatiti.
4.Više nam nitko ne može prigovarati da ubiremo glavarine bez obzira koliko
radimo.
5.Financijska stabilnost naših ordinacija se popravila.To se naročito vidi
kod manjih i srednjih timova.Kolegice koje rade do mene(1250 i 1400
pacijenata) sada su počele razmišljati o odlasku u koncesiju zbog znatno
povećanih primanja.