[smartdoctor] Fw: Re: A ili C

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 08:08:59 +0200

ja sam prošle godine zvala zavod za transplataciju i sestra mi je rekla 1x ja
sam mu napisala 3x
            Od:itomic <irenat@xxxxxxxxxxx>
            Za:smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

            Zrinka, pa taj friško transplantirani zaista treba  POTREBNU spec i
subspec i silu dijagnostike obaviti što efikasnije ( na jednom mjestu , po
mogućnosti u što manje dana i sa što manje hodanja i nahodavanja )  pa bih mu
ja dala I/ili  c1 , d1 , d2  samo nek se te ambulante za transplantirane same
sa sobom i HZZOom dogovore koji je najbolji modus( najbolji šahovski potez  )
za praćenje tih bolesnika ( to uključuje i moduse kojima se ispostavljaju
fakture od skz/TKZ prema HZZOu) .. Ako se pokaže da je tu najbolja opcija( za
pacijenta ) izdati C1 JA ću izdati C1 / bez obzira što mi se broje /...
            Meni se čini da je upravo za takve pacijente zapravo otvoreno
najviše mogućnosti - i treba biti .
            Irena