[smartdoctor] Re: Interne uputnice

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 02:16:04 -0700 (PDT)

Mislim da (ne)propisivanje internih uputnica od strane kolega kliničara zaista
nema nikakve veze sa potpisivanjem novog ugovora!
Dajte se držite teme, a nemojte začatavati i "ventilirati" se na temama koje s
time nemaju veze.
Mučimo se oko internih uputnica već godinama, a ne od kad je novog ugovora.
A ako indeksacija u novim ugovorima na primjer spriječi sestre koje u nekim
ambulantama pišu uputnice po vlastitom nahođenju i po narudžbi pacijenata i uz
blagoslov nositelja tima, a sve u cilju ne smanjivanja broja glava u
ordinaciji, ja zadovoljna! Šta je s tim, bistrići? Hoćemo se praviti da se to
ne dešava?
No ovdje su tema "interne uputnice", pa ću onda samo reći da u Rijeci na većini
odjela čisto dobro funkcioniraju. Mislim da su trilaterale KoHOM, HZZO i KBC tu
puno pridonjele kao i upornost brojnih kolega obiteljskih liječnika.
Lijepi pozdrav

J.Šoić