[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 09-05-2013

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 02:19:48 -0700 (PDT)

Stjuardese imaju legitimno pravo na štrajk. Ali lažno bolovanje nije štrajk,
već lažno bolovanje. I to preko leđa obiteljskih liječnika. Sviđa mi se kako se
za svoja prava bore u firmiranim naočalama za sunce. Žene koje primaju plaću od
gotovo 10 tisuća kuna, plus razni dodaci, a imaju samo srednju školu, ne lete
na druge kontinente, poslužuju piće i drže nos do plafona. Ajd, znaju i
engleski. Plaće im stižu redovno, a svoj su posao same izabrale.
Ni nalik na primjer radnicama Kamenskog...?