[smartdoctor] Re: MIRCERA

  • From: Jasna Mv <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 11:43:07 +0200

Molim pomoc , Gdje se  tocno nalazi taj file/datoteka "potrosnja lijekova" jer
ja kad otvorim tu razmjenu podataka ne mogu to naci jer postoje trenutni
direktorij za moje datoteke, liste osiguranika i pregled sifrarnika a ni pod
jednom nema nista sto bi imalo slicilo na "potrosnja lijekova". Pozz jasna

Sent from my Iphone
Jasna
xx