[smartdoctor] Re: Interne uputnice

  • From: mmeri1399@xxxxxxxxxxx
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 07:11:34 +0200

Počelo je...indeksacija.. Potrošnja lijekova na rp, uputnica, stopa
bolovanja....
Nema natrag, potpisali ste novi ugovor, svi u grupne prakse Dz. Evala
bistrići....nema pregovaranja više,  samo prigovaranje i ventiliranje na listi
I ja skup s  vama ako je moj ravnatelj potpisao za nas zaposlenike novi ugovor.
Lp

Meri M

10. 5. 2013., u 22:55, Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>