[smartdoctor] Re: Interne uputnice

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 14:20:16 +0200

Meni je ovo najsmješniji oblik kolateralnog upućivanja , ali bez interne
uputnice!
Inače da kolegica rabi interne uputnice ona bi i poslala  pacijenticu (koja
inače somatizira...et cetera) infektologu?!  Za moguće jednog dana da
dobije zoster...emu će pacijent sa zosterom kod infektologa?

Dana 11. svibnja 2013. 09:24 Bozena Sankovic