[smartdoctor] Re: Interne uputnice

  • From: ordinacija Pavlić/Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 May 2013 08:51:16 +0200

  MI koji smo u primarnoj znamo kako nam je i što nam rade.Bolnički liječnici
još zasada nemaju takvih briga i mislim da ću na svaku uputnicu za kompletni
pregeld nadopisati da molim kolegu ukoliko smatra da je potrebno , izda
pacijetnu internu uputnicu. Možda koji put ne upali, ali oni jednostavno ne
znaju /zašto i bi/ kako mi funkcioniramo. Veći je problem s ginekolozima u pzz,
barem u karlovačkoj županiji koji svakoj pacijentici naplate ultrazvuk i papu
/naravno bez računa / i onda kažu odi svom doktoru da ti dade uputnicu za
laboratorij i urinokulturu....