[slikom] pomoc

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 17:09:19 +0100

Zdravo slikomci! Mnogo bi mi znacilo da saznam sto vise  o pretrazivanju na
racunaru, pa vas molim da mi neko od vas odgovori na sledeca dva pitanja: 1. Na
primer, na disku ili u odredjenoj fascikli imam veci broj datoteka (knjige,
pisma itd), da li postoji mogucnost da otkucam kljucnu rec i da mi se prikazu
sve datoteke u kojima se ta rec nalazi. Dakle, treba mi pandam komande
kontrol-shift-f iz outlook express-a. 2. Na koji nacin mogu proveriti da li na
racunaru imam neki program ili datoteku bez obzira na format i, takodje, kako
da saznam gde se to nalazi. Postovani prijatelji, posto je ovo za mene
nepoznata oblast, molim da objasnjenja budu taksativna, korak po korak. Unapred
hvala, LOrijan