[slikom] Skener.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 15:33:38 +0100

Pozdrav svima!

Da li neko koristi skener HP 3400C?
Ako koristi, zanima me da li ima problem sa brzinom ucitavanja skeniranog
image-a.
Ja sam u Windows 98 sasvim lepo radio sa ovim modelom, medjutim, u Windows
XP radi prilicno sporo. Posle zavrsetka rada kamere cekam gotovo jedan minut
da me pita zelim li nastaviti skeniranje? Ovaj primer  se odnosi na rad sa
Fine Reader-om. Skidao sam driver-e sa internet-a i ponovo ih instalirao ali
nije pomoglo.
Kakva su iskustva onih koji koriste pomenuti skener?
Unapred hvala!

        Sinisa