[slikom] Re: Skener.

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 17:29:42 +0100

... Moje iskustvo sa hpovim skenerom 3500c kojeg sam imao je jako loše. Da
nebudem nedosledan. Jedno vreme sam cenio da su najbolji i tako se
deklarisao. Ali nisam imao prilike da radim sa drugim pa sam to pogrešno
mišljene gradio na tome da je ono što imam i najbolje. Medjutim kako mi se
hp skener pokvario kupio sam canon 35 lide.
E sad da opet budem dosledan. Nije zato što sad imam ovaj model. Ali da sam
pre znao za njega nikad nebi
kupio hpov gore navedeni model. Rad sa nim u odnosu na ovaj kanon je bio
prava gnjavaža.Sem što je robustan po meni i težak za rad kako se posle
ispostavilo . Posebno i to na stranu što je bio skup. ali najgore od svega
nije prošlo ni možda dve godine ne baš posebno uposlenog skeniranja a lampa
istog skenera kao da je postala slabovida.  Preskakala je čak i do  pola
stranice a slike su bile bledunjave. Kada sam se obratio servisu rekli su mi
da je najbolje da kupim novi jer zamena lampe koštala bi koliko i sam nov
skener.

karakteristike canonovog skenera model lide 35

Brzina skeniranja u jednom prelazu a4 formata je jedanest sekundi.
nekoristi lampu već svetleće diode.
nenapaja se iz mreže već sa usba. jako je tanak i malenih dimenzija .
Pogodan je za svaki radni sto. Radi i u položaju vertikalno.
Jednostavan je za instalaciju.
ima odličan softverski paket za skeniranje u prvom redu mislim na rad sa
fotografijama jer i dalje koristim za tekst fajnrider 7.
Gotovo je bešuman i
na kraju rezolucija mu je 2400 x 4800.

eto to je to

Rajko