[slikom] za sve Aleksandre

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 13:08:33 +0100

Pozdrav! Tek sam malopre ukapirao da na slikomu ima vise zenskih osoba sa
imenom Aleksandra. Posto niste prijavile vasa prezimena, ja ne znam koja od vas
mi je, na moju molbu poslala ona uputstva. Takodje, ne znam sa kojom od vas sam
razmenio one poruke o narodnoj muzici na listi "oko vatre". Molim vas,
Aleksandre, koliko god vas ima da mi se javite na privatnu adresu i da mi lepo
kazete koja  je ko, jer stvarno sam u bezizlaznoj situaciji - ne znam sa kojom
aleksandrom koje poruke razmenjujem. Smatram da bi trebalo da na listama budete
prijavljene sa punim imenom i prezimenom, da ne bi doslo do ovakvih zabuna.
Pozdrav, Lorijan