[slikom] Re: pomoc

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Oct 2008 22:17:55 +0200

Zdravo, Marko!
.jpg format ti je slika i mozes da otvoris iz vise programa - Photoshopa,
Picture viewera, ACD See-a, Nera itd. itd... Ako je na slici tekst, neces,
na zalost, moci da to procitas, morace to neko videci da ti procita. Meni
samo nisu jasne takve budale koje tekstove ne salju u vordu ili pdf-formatu,
nije im palo na pamet da medu invalidima ima i slepih koji uz pomoc racunara
mogu i sami da procitaju materijal. Straaasno!