[slikom] Re: pomoc

  • From: Bojan Bertek <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Apr 2007 20:25:10 +0200

Pozdrav Marko!
Ukoliko se sadrzaj koji si izbrisao jos uvijek nalazi u kosu za
smece, ili recycle binu, mozes ga vratiti jednostavno tako da udjes u
kos za smece, odaberes unutar njega datoteke koje te zanimaju, i iz
izbornika file odaberes naredbu restore. Sadrzaj ce biti vracen na
ono isto mjesto na kojemu se nalazio prije brisanja.
Medjutim, ukoliko si sadrzaj tog cd-a nepovratno izbrisao sa
hard-diska koliko ja znam, povratak vise nije moguc.
Ako postoje programcicci o kojima si pitao, iskreno i meni bi dobro
dosli jer ima nekih stvari koje sam izbrisao a ipak bi mi mozda mogle
zatrebati.
Ovim putem se ujedno zahvaljujem svima koji su odgovorili na moje
problemeprobleme. Ako nista drugo, barem sam uspjesno deinstalirao
CallTrace, a o detekciji broja mozda u nekim boljim vremenima.

Srdacan pozdrav svima i ispricavam se na duzini poruke

Bojan