[slikom] Re: pomoc

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Apr 2007 22:02:26 +0100

Pozdrav svima!

Samo da nadopunim ovu Bojanovu informaciju koja je usput receno potpuna i tu
se u tom klasicnom pogledu nema sto vise za dodat.

Naime, postoje i programi koji vracaju izbrisane podatke kad smo ih i trajno
izbrisali sa svog harda, znaci vise ih ne nalazimo niti u kosu za smece.
Kako je to moguce? Pa, svi hard diskovi imaju takozvani TEOC nacin
zapisivanja informacija na disku, sto znaci da su u njegovoj memoriji jos
mnoge informacije pohranjene iako smo ga npr. klasicnim putem u potpunosti
formatirali. Ja sam se prije otprilike tri godine malkice igrao sa neka dva
programa koji ovo mogu radit, no kako nisam bas bio zadovoljan sa njihovom
suradnjom sa Jaws-om i kako sam proces jaaaaaaaako dugo traje odustao sam od
kopanja po tim programcicima i od daljnjeg traganja za nekim ovakvim slicnim
rjesenjem koje bi ipak bilo koliko-toliko u prijateljstvu sa Jaws-om i kod
koga proces vracanja necega u upotrebljivu formu ne bi trajalo citavu
vjecnost...

David