[slikom] Re: odgovor na Ivanovu poruku

  • From: "Apolo - Bratimir Joksimovic" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 May 2006 11:34:44 +0200

Rajko, to je vrlo korisna komanda. Dok je nisam znao ja sam taj posao
odradjivao rucno u samom batch folderu u my documents: tamo su sve .tif i
.frt stranice sa brojevima i onda sam im rucno, doduse opet sa F2 menjao
brojeve, no taj je postupak sporiji i za pocetnike vrlo nezgodan.

Treba jos dodati dve vazne komande  za fine reader a to su:

CTRL+F4 da se unutar Fine readera izadje sa stranice u kojoj smo trenutno, a
trenutno smo uvek u poslednjoj skeniranoj stranici. Na ovaj nacin se
lociramo na listu svih skeniranih stranica. Sada mozemo kursorom gore ili
dole ici do zeljene stranice i otvoriti je. enter  ne daje dobar rezultat,
on samo otvori image ali ne i text strnaice, pa zato treba upotrebiti
sledeci postupak>

kada smo na zeljenoj strnaici, npr. 1125 od 350, pritisnemo Application
taster - to je taster odmah levo od desnog kontrol tastera i sada u meniju
koji se otvorio pritisnemo Enter na stavku 'Open'.