[slikom] CCTV - kamera s ekranom od 4 inča

  • From: Krešimir Anđelković <kresimirandjelkovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 May 2006 16:37:20 +0200

Pozdrav Apolu 11

Bok Apolo 11. Imam jedno pitanje vezano uz CCTV. Bio sam na prezentaciji CCTV-a
u Dra¹koviæevoj. Skupljam pare za taj aparat. Bio sam i na RTL-u povodom toga.

Naveo si u jednoj od prija¹njih poruka neku kameru sa èetiri inènim ekranom
koja ko¹ta 700 eura. Ja sam tamo vidio èetiri inènu kameru od 900 eura. Pa me
zanima postoje li dva modela takve kamerice ili jedan. Ili u èemu je stvar.