[slikom] Re: odgovor na Ivanovu poruku

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 May 2006 16:11:56 +0200

Zaboravio si mi reci: 1. Tacan naziv scanera tog sto imas? 2. Za koliko
prescanira jednu stranicu od rezolucie 300? 3. Posto si potpuno mozda
slijepo lice kao i ja kako mozes znati vizuelno odakle dokle treba scaner da
ide i da scanira? Eto tako pa cekam na tvoj odgovor jer me zanimaju ove
karakteristike.