[slikom] Re: odgovor na Ivanovu poruku

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 May 2006 03:00:53 +0200

Pozdrav. Rajko ovo je ipak novija generacia scanera i nije bas tako los sem
sto ponegdje zaista napravi te propuste i zaista bi volio kako se ovo sa
fine readerom radi. E sad na kojih 200 stranica mislis? Jeli mislis na jednu
i drugu stranicu u isto vrijeme mislim kad postavis knjigu postavis i lijevu
i desnu stranu da ti scanira kao i ja i dali to smatras jednom stranicom?
Jer videci ljudi to racunaju kao dvije stranice. Pojasni malo tip tog
canonovog scanera i dali je u istom polozaju knjiga kao i na ovom hp
scaneru? ja knjigu postavim tako da pokrije i jednu i drugu stranicu i
zaista ti kazem da ovaj moj scaner dobro scanira u 150 rezolucii koju ne
preporucuju za 10 sek prescanira sliku ali posto ja scaniram iz rezolucie
300 posto moze sljedece rezolucie scanirati a to su: 150, 300, 600, 1200,
2400 i 4800. To su rezolucie koje on podrzava i koje se mogu podesiti. ispod
i izmedju tih brojeva nema sanse. Znaci jednu sliku moze za 5 sek
prescanirati u rezolucii 150. Ja sam se malo igrao i poredio rezolucie kad
sa 300 spustim na 150 finereader mi veli da ce napraviti greske u koliko se
ovo spusti i nekad su napravljene a nekad nisu sto je isti slucaj i sa
navedenim rezoluciama. Da bi se s ovim mogao igrati moram odabrati u fine
readeru njegov interfeis tj interfeis od scanera a ne od fine readera koji
se naravno nudi prilikom scaniranja. E sad posto se ja nisam htioiskreno
zamarati s ovim ja sam prebacio na interfeis u opciama fine readera i tu mi
nudi samo dvije rezolucie a to su 300 i 600 i naravno tu odaberem 300 i on
radi svoj posao. Nastaje problem kad su one stare debele komunisticke knjige
u pitanju koje imaju siri i duzi papir nego sto je scaner i takve knjige se
izgleda nemogu scanirati istovremeno s lijeve i desne stranice kao jedna
stranica jer pocne nevjerovatno da brljavi tako da mi se cini da nista nisam
napravio. Cekam na vasa iskustva.----- Original Message -----