[slikom] Re: iz adoub readera u word

  • From: "Bozidar Ivancic" <yt7ib@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 05:03:43 +0100

Evo i mene ocu da kazem , a kazem netreba tu nikakav programcic pa vec samo
onako kako Dalibor i napisao ides u fajnreader i tu imas kada ga otvoris u
konboboksu pdf ijos nekoliko drugih programa, sada se vratis nazad sa tabom
tu je selek cekiras i otvoris sacekas sto zavisi od duzine teksta ,
selektujes ottvoris preko rekordeaera selektujes sve stranice kroz vord
dolazis u moji dokumenti i to je to . prijatno Boki>>>