[slikom] Re: iz adoub readera u word

  • From: "Jelena Perepatic" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Nov 2007 14:48:18 +0100

Aleks !
Mozes pokusati umesto Save as opciju Save as text ili tako nekako .
Koliko znam to bas tome i sluzi . Pretvara ga u obican tekst .
Ponekad ne upali ali vredi pokusati .

Drugo sto mozes da pokusas da na netu nadjes konvertor za pdf dokumente.
Secam se da se to dalo mozda i na natu odraditi direktno ali na zalost ne
secam se gde .

Mislim da je i jedan od tekst ediotra koji je Gradimir pominjao ranije i
koji verijem imas na portalu slikom to isto moze ali ne drzi me za rec.

Pozdrav
Jelena