[slikom] iz adoub readera u word

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Nov 2007 13:17:47 +0100

Pozdrav svima, ovo je jako hitno, pa molim sve da mi pomognu.
Imam neke knjige u pdf formatu. I ako imam adoub, meni nista ne cita, a kada
adooub otvorim knjiga je malecka i stoji u sredini polja.
Ima li neki nacin da je prebacim u word a da se ne izgubi smisao teksta.
Pokusala sam sa open with ali mi u wordu izadju neke gluposti.
Mozda je o ovome bilo reci, ali zaista sada mi je toliko hitno da ne mogu da
trazim po arhivi
Cini mi se da je i neki program za to prebacivanje bio pominjan.
Pozz
Aleks