[slikom] Re: iz adoub readera u word

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 00:46:01 +0100

   Aleksandra, imaš konvertore pdf to txt. Ne mogu da se setim linka gde to
može da se nađe ali sam i ja taj program skinuo po preporuci sa ove liste,
neko je poslao link još odavno. Ako baš ništa, poslaću ti ja program. Dakle,
odradiš sa njim posao, konvertuješ pdf u txt pa onda možeš da kopiraš u
word.
   Pozdrav!
          Miloš Pržić