[slikom] Re: dzoz kursur

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 17:45:02 +0200

Jeste.. Ajmo bit neovisni pa pritisnut 90-tipki da nademo jednu jedinu
umjesto da nekog zamolimo za pomoc. E stvarno sam svašta dosad cuo ali ti si
nenadmašan xD.
BTW, kod laptopa Jaws vrlo cesto kad su takve divlje tipke u pitanju umjesto
prave funkcije ne izgovori ništa ili nešto poput F22 i sl pa se baš i ne bih
previše oslanjao na njega.

S poštovanjem
Gordan Radic

From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx> SePozdrav svima! Samo da
dopunim da nama slijepima netreba da nam neko cita sta pise na tastaturi jer
za nas Gordane cita jaws i kad pritisnemo bilo koju tipku na tastaturi onda
jaws procita koja je tipka pritisnuta. Kad imamo jaws onda smo neovisni od
videci osoba.nt: Wednesday, June 06, 2012
11:52 AM
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>