[slikom] Re: dzoz kursur

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 22:32:54 +0200

Zdravo svima,
Podrška Gordanu i s moje strane. Ne samo zbog ovoga što je rekla Mila, nego
i zato što svako normalan na uvredu reaguje, narocito ako mu se udara na ono
što je uradio. Moderator mora da uradi ono što je njegov posao da bi lista
išla kako treba, ali ako je covek mnogo manje doprineo a prvi vreda, onda
mislim da je logicno na koga prvog treba uperiti prstom. Gordan je imao
strpljenja da na razna glupa i banalna pitanja odgovori i meni i drugima, i
onda se nade neko da ga nazove ovakvim ili onakvim. To stvarno nije ljudski,
a oni koji nisu ljudi ne treba da se mešaju i da komuniciraju sa ljudima,
treba ih jednostavno odvojiti, izbaciti iz svih svera društva i ostaviti ih
da se, pametni kakvi jesu, snalaze kako znaju.
Ne sudi da ti se ne sudi, kaže se negde, ali ljudi smo, i morao sam i ja da
odreagujem, jer mi gomila nepotrebnih poruka puni inboksi  vreme, a ni
message rules ni druga podešavanja ne mogu ponekad da pomognu.
POzdrav!
          Miloš Pržic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skype: Milosh-hs