[slikom] Re: dzoz kursur

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2012 00:06:44 +0200

To isto rade i na knjigoteci i na jos nekim listama.
Za njih je ogromna sreca sto ih nigde ne moderisem.
Naravno, i ovo bar povlaci no-post, ali zaista, mrzim potcenjivanje necijeg
rada i ne znam ko na to moze da bude ravnodusan.

Od: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 6. jun 2012 22:32
Tema: [slikom] Re: dzoz kursur