[slikom] Re: dzoz kursur

  • From: vehid dedic <vehid.dedic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 11:01:23 +0200

Zdravo! Ja koristim i laptop i destop. Mozes prikljuciti tastaturu sa
destopa na laptop i mozes da radis isto sto si radio na destopu na laptopu.
Ja tako se snalazim samo tastaturu sa destopa ukljucis u laptop i imas
resenje. To je moj recept a mislim da drugog recepta nema. Ali ako neko zna
onda nek napise i taj drugi recept. Za kraj da pozdravim dame i
musketire!