[slikom] Re: Video intercept

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 09:42:17 +0200

Aha.
Problem je sa tvojom grafičkom karticom Nino.
Kada je Windows repariran, došlo je do određenih problema, jer je hardware
izmenjen, pa on sada ne prepoznaje najbolje tvoju grafičku karticu.
Pokušaj sa instalacijom drajvera za grafičku karticu, a ako to ne upali,
moraš ponovo podizati operativni sistem.
Niste trebali raditi reparaciju windowsa, već ste trebali operativni sistem
podići ispočetka, tako da formatira C:\ particiju.
Ovo je dobro raditi kada se promene bitni delovi hardwarea.
Tako sam i ja jednom reparirao windows kada sam menjao matičnu ploču, pa je
efekat bio isti kao kod tebe.
Dakle kada menjate bilo šta od hardwarea, kao što su:Memorijski moduli,
Matična ploča, i tako dalje, ppoželjno je reinstalirati ceo Windows, dakle
ne raditi repair.
Srdačan pzdrav.
Dare.