[slikom] Re: Video intercept

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 09:38:49 +0200

Nino.
Nema potrebe da JAWS reinstaliraš.
Ako su ti drajveri za grafiku uredno instalirani, potrebno je da otvoriš
Start Meni/Programs/JAWS7.0/Tools, pa da tu pronađeš Video Intercept
Manager.
Potom će ti se otvoriti dijalog sličan kada instaliraš autorizacioni ključ
za JAWS uz pomoć programa hjauth.
Potom pritisni jednom Tab, i prva opcija je Display Video intercept
information, a ti pritisni jednom dole, i tu se nalazi Install Video
Intercept Manager.
Potom pritisni jednom TAB, pa ćeš pronaći dugme Execute, i pritisni Space,
ili Enter.
Ako su ti drajveri za grafiku u redu, dobi ćeš informaciju da je Video
Intercept instaliran, i tada moraš restartovati računar, kako bi JAWS ponovo
progovorio.
Kako na tom računaru čitač ekrana ne radi, pokreni Narrator pre instalacije
Video In tercept, a ovo ćeš uraditi pritiskom na Windws+r da otvoriš Run
dialog, pa kucaj narrator, pa Enter.
Srdačan pozhdrav.
Dare.