[slikom] Re: Video intercept

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 21:48:30 +0200

E, onda to sve posalji kvragu, bekapiraj mailove i sve ostalo sto ti treba
na drugu particiju i preinstaliraj Windowse. S obziro da si radio repai
sustava, tj. pucao frisku instalaciju preko postojece, imas veliku sansu da
ti svako malo nesto drugo pukne i gnjavi te, pa mozda bolje da se desilo
odmah na pocetku, a ionako ces to morati onda napraviti.