[slikom] Re: Video intercept

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 13:39:46 +0200

Kako ih se cuva i kako se posle vracaju u program?
Kad sam neke mailove prebacivao pomocu Save as komande, morao sam da ih
rinejmujem, jer je vise njih imalo isti naziv i dodavao sam brojeve. U OE to
radi na drugom principu, pa nema problema. Kako ce to funkcionisati u
postupku koji si mi opisao? Unapred hvala i izvini sto mozda zapitkujem neke
gluposti, ali se sa ovakvim situacijama nisam sretao ili sam probleme
resavao na meni poznate nacine.