[slikom] Video intercept

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Apr 2008 12:30:15 +0200

Prilikom dodavanja novog hard diska i repariranja Windowsa, prijatelj mi je
poremetio nesto sa JAWS-ovim video interceptom, tako da citac trenutno ne radi.
Kako da resim ovaj problem? Imam JAWS 7. Da li je dovoljno da uradim Repair
programa, da ga reinstaliram ili mi treba neki fajl ili...? Iz Helpa bas nisam
uspeo da shvatim sta tacno treba da uradim da bi JAWS ponovo progovorio. Znam
da je o ovome vec bilo reci na listi, ali mi Freelists konstantno prijavljuje
gresku 404 kad hocu da pristupim arhivi.
Unapred hvala svima na pomoci, a ako mi treba neki fajl koji je izgubljen,
molim da mi ga posaljete na privatni email.
Ninoslav