[slikom] Pozdrav

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 15:51:03 +0100

Ljudi nasla sam besplatan sajt na kome se moze skidati sve, od muzike do
filmova. On glasi www.youtube.com. I imam pitanje, ja otkucam pjesmu i on je
nadje, a onda pisu brojevi da je ima u vise verzija, kako da je skinem da je
slusam? Npr napisala sam Avijonu slomicu ti krila, on je odma naso ali pise da
je ima u vise verzija, to nije stavljeno na linku, pa preko misa se moze uci,
kako da to uradim preko tastature? Nadam se da sam bila jasna. I da dodam, ne
treba registracija nikakva. Hvala unapred.