[slikom] Re: Mobilni vodic u muzejima

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 15:34:31 +0100

Prosle godine je u Beogradu, u Prirodnjackom muzeju na Kalemegdanu, bila
izlozba "Dodirnimo prirodu". Pored svakog eksponata je bilo napisano
brajevom azbukom o cemu se radi, a svaki slepi posetilac, medju kojima sam
bio i ja, je dobio materijal o izlozbi na brajevom pismu i jedan cd sa
raznim zvucima prirode (glasovi zivotinja, ptica itd.).
Srdacan pozdrav,
Lorijan