[slikom] Pozdrav

  • From: Milica Ilić <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Feb 2008 20:50:26 +0100

Ljudi imam problema sa skajpom, ako moze neko da se cuje sa mnom da mi pomogne
bilo bi dobro moja adresa je milicaili, ili na msn milicica-77@xxxxxxxxxxx
Naime, kad udjem u skipe on se dakle automatski aktivira, ali kad udjem u skipe
nece da udje u kontakte. Kaze nula items, kao da nema poruka, kad pritisnem
bilo koje slovo, on prepozna adrese, tj vrati se u kontakte? I probala sam da
izbrisem neku od adresa, nije islo, nece sa delite, nece ni u rikvest kako sve
ovo da rijesim? Verzija je 30. Unapred hvala.