[slikom] Re: Pozdrav

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Feb 2008 15:58:44 +0100

Kada upalim komp on mi kaze vinanp rimovd, a  kad stanem na pesmu on ponekad
peva malo i stane pa pise incroude, dakle pusta mi direktno iz vindous
plejera, kad vidi ono trek 1234 i kad stanem na neki od trek, i hocu da
pustim sax  on nece, zakoci, ako nije problem mogu li se se sa nekim od vas
veceras cuti preko skajpa, pa da probamo to da podesimo. Moja adresa skajpa
je milicaili, imam brzu konekciju, pa mi nije problem. Pozdrav.cuti