[slikom] Re: Pozdrav

  • From: "demir" <demir1@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Feb 2008 23:44:56 +0100

pozdrav milice ako je upitanju pesma u wave formatu, a ubacila si je u komp
onda windows nece da ti je prepozna, a kad je windows ne prepozna onda ni
winamp nece da ti je pusti ti otvoris i pise ti kao da bi trebalo da je
pusti ali on ne daje zvuk, ako je upitanju tako nesto moras imati program
preko kojeg pravis sa wave na mp3 ako oces mogu da ti posaljem na private
pa...