[slikom] Re: Postovanje svima

  • From: "Petar Divic" <petar.divic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 18:45:39 +0200

Na sendspace u nikojem slucaju nemoze jedan file biti veci od 300 mb, bio on komprimiran ili ne. Moze se nesto sto je vece od 300 mb podijeliti u multi arhivu i onda podici na vise linkova, no u jednom potezu na jedan link sendspace dozvoljava do 300 mb, ni gram vise!

Mails:
petar.divic@xxxxxxxxxxx
petar.divic@xxxxxxxxx
Skype: