[slikom] Re: Fw: Internet kod PTTa i ruter za vajrles

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 19:39:46 +0200

Kad Lap topom idem na povežise probam da se konektujem na TP link oznaku ne
znam kako beše stoji tamo dobijem neki njihov kod koji je trebalo uneti jer je
bio zaštićen. Ja sam se konektovao tako ali nisam kažem uspeo da dobijem ni
skajp ni da mogu google da pretražujem ni sa čim. Hvala svakako na ovom
uputstvu, sutra ću opet dovesti tog druga pa ćemo se pozabaviti sa mojim novim
ruterom.