[slikom] Re: Fw: Internet kod PTTa i ruter za vajrles

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 18:26:48 +0200

    Zdravo Zorane,

Između ostalog, napisao si i ovo:
"... Podesio mi je tako kako kaže da se to inače podešava i uspeo sam laptopom
da pronađem signal internet no kad hoću da pristupim pretraživaču, mozili ili
exploreru kao i skajpu to ne uspevam. ..."

    Možda ovdje samo nisi bio dovoljno jasan. Da li ti pronađeš signal ili se i
konektuješ na njega? Nešto slično koristim i ja. Samo  moj TP-Link ima
wireless. Ja pronađem signal, prepoznajem da je to moj wireless jer sam mu dao
odgovarajuće ime. Onda se konektujem. Zavisno od podešavanja možeš dobiti neko
upozorenje. Ako wireless nije zaštićen, dobićeš poruku da se povezuješ na
nezaštićenu mrežu i slično. Tek kada se povežeš možeš pristupati  internetu i
koristiti Internet Explorer. Skype i sve druge programe koji koriste internet.
Možda to povezivanje nije isto kod mene na mojoj Visti i kod tebe, međutim
probaj tu enter na pronađenoj mreži ili Aplication taster za kontekst menu pa
odaberi konekt.

    Pozdrav od Gradimira