[slikom] Fw: Internet kod PTTa i ruter za vajrles

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 18:10:40 +0200

----- Original Message -----
From: Zoran Radisavljević
To: ognjiste@xxxxxxxxxxxxxxxx
Sent: Wednesday, May 26, 2010 6:05 PM
Subject: Internet kod PTTa i ruter za vajrles

Koristim ADSL kod PTT provajdera isključivo jer nama u Srbiji spomenuti
provajder pruža popust u visini 50 procenata od cene paketa koji smo izabrali.
Od provajdera dobio sam modem TP link koji nema antenu za vajles internet a s
obzirom da posedujem laptop računar uz desktop koji imam od pre imam potrebu za
bežičnim internetom. Jedini izlaz mi je bio da kupim takozvani vajrles ruter.
Danas mi je bio drugar iz Telekoma, ovde inače čovek radi na ADSLu. Podesio mi
je tako kako kaže da se to inače podešava i uspeo sam laptopom da pronađem
signal internet no kad hoću da pristupim pretraživaču, mozili ili exploreru kao
i skajpu to ne uspevam. Zanima me da li je neko od članova ove liste imao
sličnih iskustava i kako rešiti taj moj problem, šta je moglo da nam se
podkrade kao greška u instalaciji rutera? Uz izvinjenje zbog malo duže poruke
srdačno vas pozdravljam. Zoran Radisavljević.

__________ Informacije iz ESET NOD32 Antivirus, verzije baze virusnih
definicija 5147 (20100526) __________

Poruka je proverena putem ESET NOD32 Antivirus.

www.nod32adria.com