[slikom] Postovanje svima

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 18:09:48 +0200

Koji od servera je brzi za podizanje materijala da li je brzi sendspace ili
rapidshare?
Otkrio sam da ako na sendspace se salje samo jedan file on moze proci do
velicine koja ne smije prijeci 360 mb, a ako saljem vise datoteka koje spakujem
u jedan file onda mi taj file ne smije biti veci od 300 mb.
Danas sam pokusao iz 3 pokusaja poslati taj isti file koji je imao 304 mb i
dodje mi do sto posto, ali se ne postavi, a ikada je file manji od 300 mb bude
sve u redu. da li se to i drugima dogadja.

Boris