[slikom] Postovanje svima

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2010 21:34:58 +0200

Da li postoje igrice za slijepe osobe koje se mogu instalirati na racunalo i da
uz pomoc javsa slobodno se time koristimo? Ako postoje o kakvim vrstama igara
se radi? Zelim da mi netko e-mailom ili na bilo koji nacin posalje igrice koje
su zanimljive.
Kao i uvijek zelim da mi oko ovog upita pomogne netko tko mi stvarno zeli
pomoci i da mi ta osoba dozvoli da se s njom privatno dopisujem u vezi ovoga
ako nesto ne budem razumio i da mi se ne javljaju neki debili koji ce biti
prepotentni, prosti i bezobrazni kojih ima na listi, ali srecom ne cesto.

Unaprijed se zahvaljujem
Boris