[slikom] Postovanje svima

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 May 2010 12:46:57 +0200

Molim da mi netko odgovori na jucerasnji e-mail. Pitao sam  da li postoje
igrice za slijepe osobe i ako postoje o kakvim igricama je rijec? Molim nekoga
da mi posalje e-mailom ili na bilo koji nacin neke zanimljive igrice i ako
treba za to neki dodatni program.
Isto tako sam rekao da mi se jave oni koji mi stvarno zele pomoci i skojima se
u vezi toga i drugih stvari mogu dopisivati privatno, a ne da opterecujem
cijelu listu.
Isprika svima jucer na izrazu kojeg sam upotrijebio, a to je da mi se ne
javljaju debili kojih ima na listi. U tom kontekstu sam mislio na pojedince ove
liste koji su debili, a ne na cijelu listu.

Drugo moje pitanje se odnosi na facebook. O facebooku nemam nikakvog pojma, te
molim da mi netko posalje uputstva kako se tipkovnickim kraticama sluziti
facebookom i sve ostalo sto mi treba u vezi toga od programa pa nadalje.

Onima koji mi pomognu se unaprijed zahvaljujem