[slikom] Re: NOva verzija paltalka

  • From: Edin Kršo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 10:02:02 +0200

E jedino sto sad Darko pogacic ako bi to bio u mogucnosti mogao bi u
svojoj novoj skripti da napravi sljedece opcije koje jos uvjek nisu dostupne
za nas a to su: 1. Kada se nalazimo u sobi u chat rom zelimo da pozovemo
osobu onda tu dolazi do problema jer kada se sa alt a odabere opcija invitte
tho chat rom kursor gore dole za odabiranje osobe na zalost ne funkcionise
kako treba pa se tu opet mora spajati jaws kursor i odabrati lijevim maus
tasterom osobu koja se poziva. 2. Kada se u sobi nalazimo i sa alt a akction
startujemo web kameru sa tastaturnom komandom start my web cam na zzalost
nemozemo je isljuciti dok ne napustimo sobu i ponovo se vratimo. Oni koji
vide postoji jedan graficki prikaz koji se pritisne sa lijevim maus tasterom
sto jaws ne cita cak ni kad se spoji jaws kursor i onda se stopira kamera.
3. u setup preferences bez spajanja jaws kursora nemoguce je podesavati
opcije ali preko jaws kursora za naprednije korisnike ovo je izvodljivo. 4.
Kada smo u sobi i osoba koja podigne ruku jaws cita po redu nikcove koji su
digli ruku i tu se moze snalaziti ali nekad se zna desiti da nema niko ruku
a onda jaws cita opet nickove po redu pa bi bilo dobro da osoba koja ima
ruku da jaws izgovori neki znak kako bi se znalo da je ruka gore. Pokusavao
sam i sa drugim skriptama na palu ali darko je zaista ovo napravio odlicno i
pristupacno za nas a ove navedene opcije kad bude u mogucnosti i kad bude
imao vremena da ovo uradi bit cu mu zvahvalan.