[slikom] Re: NOva verzija paltalka

  • From: Edin Kršo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 09:26:27 +0200

Ovo je za malo spretnije korisnike a inace u zurbi sam napisao email pa
nisam upisao direktni link sa paltalk stranice. U predhodnim verzijama
paltalka sa jaws kursorom i pozicioniranjem jaws kursora jaws u win 7 nije
citao kontakt listu. Sada kada se upotrijebi jaws kursor i pozicionira se sa
Neki od oni koji su na pvt na listi i sa ctrl i kursor lijevo i desno gdje
se postavi na nick pritisne se lijevi maus taster i onda se bez problema sa
kursorom kada se pritisne pc kursor cita lista kontakata. Kada se hoce da
odabere s kim se zeli pisati sa kombinaciom tastera alt a ili u prevodu
action i sa tipkom i ili u prevodu instand message se pise na pvt osobi koja
se odabere na listi. Skripte odlicno citaju chat sto je ranije darko
napravio. Ovo je ono osnovno sto nije do juce radilo na win 7. Direktni link
za ovu verziju paltalka je:
http://download.paltalk.com/download/0.x/pal_install_r86012.exe
Ostaju neke stvari jos da se rjese ali nadamo se u sljedecim verzijama da ce
i to rjesiti. Jos jednom izvinjavam se sto nisam sinoc sve uspio ovako
opsirno napisati jer sam zurio pa sam samo htio da vas obavjestim.

  Od: Edin KrĹĄo
  Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Poslato: 14. jun 2012 16:37
  Tema: [slikom] NOva verzija paltalka

  Pozdrav drustvo. Izasla je na paltalkovoj stranici verzija paltalka koja
  konacno sa jaws kursorom i levt mausom normalno jaws cita kontakt listu na
  pvt sto mi je i te kako  bilo potrebno ono sto bi rekli sve ima svoju
nafaku
  pa i ovo. Uzivaj te.

  Podaci o listi:

  1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html