[slikom] Re: NOva verzija paltalka

  • From: petar budai <nocobdija@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 16:03:23 +0200

  Ovo je za malo spretnije korisnike a inace u zurbi sam napisao email pa
  nisam upisao direktni link sa paltalk stranice. U predhodnim verzijama
  paltalka sa jaws kursorom i pozicioniranjem jaws kursora jaws u win 7 nije
  citao kontakt listu. Sada kada se upotrijebi jaws kursor i pozicionira se sa
  Neki od oni koji su na pvt na listi i sa ctrl i kursor lijevo i desno gdje
  se postavi na nick pritisne se lijevi maus taster i onda se bez problema sa
  kursorom kada se pritisne pc kursor cita lista kontakata. Kada se hoce da
  odabere s kim se zeli pisati sa kombinaciom tastera alt a ili u prevodu
  action i sa tipkom i ili u prevodu instand message se pise na pvt osobi koja
  se odabere na listi. Skripte odlicno citaju chat sto je ranije darko
  napravio. Ovo je ono osnovno sto nije do juce radilo na win 7. Direktni link
  za ovu verziju paltalka je:
  http://download.paltalk.com/download/0.x/pal_install_r86012.exe
  Ostaju neke stvari jos da se rjese ali nadamo se u sljedecim verzijama da ce
  i to rjesiti. Jos jednom izvinjavam se sto nisam sinoc sve uspio ovako
  opsirno napisati jer sam zurio pa sam samo htio da vas obavjestim.

    Od: Edin Kršo
    Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Poslato: 14. jun 2012 16:37
    Tema: [slikom] NOva verzija paltalka

    Pozdrav drustvo. Izasla je na paltalkovoj stranici verzija paltalka koja
    konacno sa jaws kursorom i levt mausom normalno jaws cita kontakt listu na
    pvt sto mi je i te kako  bilo potrebno ono sto bi rekli sve ima svoju
  nafaku
    pa i ovo. Uzivaj te.

    Podaci o listi:

    1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html