[slikom] nvda i sapi5

  • From: "bajric halid" <halid.bajric@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 10:56:35 +0200

Postovani,
Instalirao sam najnoviu verziju nvda i sada bih zeleo da preko istog programa
koristim sapi5 alfanum snezana,ali mi to ne polazi za rukom.
Doduse bilo je vec na listi uputstvo kako se to radi,ali ja ne znam kako da
nadjem te drajvere govorne koje treba kopirati u explorer nvda.
Zamolio bi nekoga ko je dobre volje da mi pomogne kako da nadjem te drajvere.
Na eventualnim odgovorima koji su mi u ovom trenutku veoma znacajni,u napred se
zahvaljujem,a ostalima se zahvaljujem na paznji.
Srdacan pozdrav od Halida.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe