[slikom] Re: Fw: [FC] NVDA demonstration

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 10:51:03 +0200

Da, al ipak prošlo je manje od godinu dana da se NVDA počeo razvijati. A čim
on radi u Internet Exploreru i Mozili, čim podržava Office, onda je ipak to
već nešto više. Narrator ipak toga nema, čak niti u Vista verziji, iako je
malo poboljšan. A meni je NVDA u svakom slučaju dobar jer ga ne moram niti
instalirati niti restartati komp da bi se on startao kao što sam već i
napisao u jednom mailu prije. A moje je mišljenje "što više korisnika, tim
bolji program". Možda nisam u pravu al ja mislim tako. Istina da je program
opensource, al to ne znači da ne može bit dobar.