[slikom] Re: Fw: [FC] NVDA demonstration

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Apr 2007 17:07:48 +0100

Zdravo!

Dobro Gradimire, ali treba svakako uzet u obzir da je ovo Open Source
Project i koliko cujem komentare ljudi na jednoj drugoj listi, uglavnom su
tu same pohvale.

Bitna novost za ove nase prostore je i ta kako ce uskoro bit podrzani i nasi
dijakriticki znakovi, te takodjer napravljen i kompletan prijevod na
Hrvatskom.

Ja znam da ovo ima mana, ali svakako se da iskoristit, a treba i pod
obavezno dati podrsku tim ljudima koji ovo rade jer i sam znas kako danas
ima malo ljudi koji bi nesto da naprave za slijepe, a onda jos k tome da to
bude i posve besplatno...

David

Od: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
Za: <info-blind@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Cc: "BLIND NEWS" <blind_news@xxxxxxxxxxxxxxx>; "SLIKOM"
<slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 2. april 2007 13:55
Tema: [slikom] Fw: [FC] NVDA demonstration

Evo vam direktnog linka za skidanje .ogg fajla kako biste chuli kako zvuci
NVDA, besplatni chitach ekrana:
http://www.nvda-project.org/audio/nvda_demonstration_r380.ogg
Pa prosudite sami.